Allt är upp&ner.

Usch det är mycket nu. Har praktik hela dagarna pluss massa plugg när jag kommer hem som ska göras. Också hundarna också huset också allt vad det är. Men på torsdag är sista dagen så jag får helt enkelt stå ut. Och hur kul det än har varit för barnen är hur goa som helst så ska det bli vääldigt gött att det är över snart. Jag vet att jag låter jävligt bortskämd nu men jag saknar att vara hemma med hundarna. Jag saknar att ligga och gosa med dom i sängen på mornarna och kanske åka iväg och gå på nått roligt ställe på dagarna. Jag saknar tom att kunna städa på dagen och plocka i ordning och inte behöva göra det på kvällarna. Det ser ut som fan här hemma nu för när jag och B kommer hem så är det hundarna som gäller och sen måste jag plugga och sen är det ingen som orkar städa. Vi kom fram till att när jag börjar jobba en vacker dag så ska jag nog inte jobba heltid :) det får mannen i huset sköta ;) jag skulle ärligt talat trivas bra som hemmafru :)

Ja får vi la gå ut med hundarna. Mina små pärlor. Det är synd om dom när det blir så här. I helgen var vi ju borta också. Alice har fått vara hos pappa igår och idag och hon har det bra där, men hon har nog inte blitt så glad som hon har blivit när jag hämtat henne där nån gång innan..kanske tyder det på att hon saknar att vara med oss? Ja nu ligger Wilma här och gnäller så nu är det ut i regnet som gäller.

Ha det gottans :) om bara 23, nästan 22 dagar är det jul ;)
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0