breared

nu har vi kommit hem från stan för ett tag sedan. Hundarna tyckte det var jätte kul när kom till breared. och dom andra hundarna tycker också det var kul när alice och wilma kom. En hund, Lisa, hon blev alldeles tokig och hoppade och skällde glatt på alice och alice hon gjorde likadant så en liten stund var det sån gläjde yra med alla hundarna. Underbart o se :) Vi hade tyvärr missat fotografering när vi inte vart där på 3 veckor. Dom har tagit kort på alla hundarna som en kille ska skicka in till hallands nyheter som en artikel för de vill att de ska dela av förhagen så att vi kan ha hundarna lösa där hela året. Han som har får där under sommarhalvåret har bara ca: 5 st de skulle gott klara sig på hälften. så då kan hundarna få ha andra halvan...får la se hur detta går. Det är ju kommunens mark!


Nu har jag pluggat lite mera men nu måste jag in i ducshen för jag fryser nått så otroligt. jag tycker här är rysligt kallt hemma. Björn säger att 21 grader är normalt men jag vet inte ja. mina händer och fötter fryser så jag försöker vicka på tårna och krama ihop fingrarna ofta för att få upp lite värme. Imon är det julbord..ska bli hur skoj som helst..mamma och pappa och en av syster ystrarna ska med så det ska bli riktigt kul :)
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0