!!!

Alla frågar hela tiden om skolan har slutat än. Och ja, det har den ju gjort om man ser det så, jag ska inte till skolan igen innan den 12 jan. Men jag känner mig inte alls ledig. jag ska skriva ett didaktiskt ställningstagande på 4000 ord, ungefär 8 A4. och läsa två böcker och skriva om dom. Så det är ju inte som b som kommer vara ledig helt i flera veckor! men iallafall, jag är otroligt glad att jag kan vara hemme med hundarna och hitta på roliga grejjer med dom, skönt att slippa lämna dom hemma. imon vet jag inte vad vi ska hitta på. Jag har börjat peppa mig till att gå en riktig långpromenad, det finns en här hemma man kan gå som tar ungefär 2 timmar, en fin runda men det blir inte av så ofta att man går den. Ja, jag ska försöka peppa mig nu till att göra det imon förmiddag.


Jag tänkte innan idag att det var fan länge sen man såg solen? det är som ett grått, tjockt täcke har lagt sig över varberg och det känns som det kommer vara kvar till våren. skit tråkigt. En kvinna som brukar gå med sina hundar på breared sa att människan behöver detta mörka för att kroppen ska slå sig lite till ro inte vara så uppe i varv, kroppen behöver lugna ner sig lite under denna period, det är därför det är mörkt. Och så kan det säkert va, att kroppen behöver...men nu vill min kropp ha det ljust på sina promenader!

Ja, nu ska jag sätta mig och kolla på titanic och vovvarna som ligger på golvet och sover och njuta av hur underbara dom är :)
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: lina

Ja, jätte gärna :-) Men du måste köra en vagn ;-) ring mig. kraaam

2008-12-17 @ 10:25:18
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0