glöm det förra inlägget

Wilma har inte alls slutat blöda. Hon hade nog bara slickat sig ordentligt och det kom inget just när jag kollade. och jag i min dröm att hon inte hade börjat löpa än tänkte att det nog också var så då :) jaja, nu är det som det är vilket menas med att det inte blir nått mer bus på breared och springa lös med andra hundar, och hur det ska gå när vi ska passa malte mellan jul och nyår, en liten buse som gärna markerar revir hemma INNE hos andra hundar och säkert kommer göra det mer när wilma löper, det får vi se! Och bössan kan B lägga på hyllan ett tag! Alltid lika tråkigt när dom löper tycker jag, det är så mycket man inte kan göra känns det som. men så är det ju när man har skaffat sig tikar. och nästa gång alice löper blir det inte tråkigt :D

jaha. idag så ska vi iallafall gå först ner till pappa och låna en bakform, sen ska vi tillbaka upp till biredskapsfabriken och hämta ut bivax till morfar. och sen hem och baka morotskaka som b ska ha med till jobbet imon. Sen ska jag köra in till stan och köpa pepperkaksdeg, cream freach och ädelost så ska jag kolla om det som stod i buffé är gott. så kan vi bjuda på det på julafton tänkte jag :)

Tjo!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: lina

Hej!

det förstår jag, man vill ju gärna duscha och så och då rinner tiden fort iväg! Det kommer ju andra dagar :-) Hoppas du får en riktig god jul och gott nytt år, men vi hörs säkert där emellan :-) Kraaam

2008-12-18 @ 19:26:47
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0