Hemma igen.

Nu har vi vart i stan. Och det var synd att jag inte hade med kameran för vi gick en sväng runt fästningen och alice bada vinterbad :) hon blev så glad när vi kom ner till barnensbadstrand att hon fick nått slags glädjeryck och sprang runt i sanden och ut i havet :)

När VI kom hem så hade jag fått ett paket på posten





I paketet så låg en väldigt söt liten panda. Hundarna tyckte också den var väldigt söt och ville gärna leka med den. Men icke sa jag, dn är min och får inte gå sönder :)

  

 
   I påsen finns det nått väldigt intressesant, tycker alice.




Och det gör det, men det får vänta till julafton :)





Nu ska jag testbaka glasstårtan som jag ska göra till julafton..jag måste alltid testbaka allting som ska bjudas på om jag aldrig gjort det innan. Det vore inte kul om jag står på julafton med B:s släkt och efterrätten är förstörd och det får bli kanelbullar från statiol istället ;)
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0