Jösses!

Vilket dag. jag vaknade halv 9 när klockan ringde, låg och gosade lite med hundarna i sängen. Sen gick vi upp... 

  • åt frukost,
  • ut på promenad,
  • ro på roddmaskinen,
  • plugga,
  • in till stan till breared och leka med hundar,
  • iväg och köpa gardiner och julstjärnor,
  • hem och städa och stryka och fålla upp och hänga upp nya gardiner,
  • sy en liten ny gardin till toafönstret...


och för ca 30 minuter sedan var jag klar! Och nu tänkte jag plugga lite igen. Känner mig så lättad för jag fick gjort klart 2 saker innan idag som skulle vara klara tills på fredag, så jag gjorde klart dom och skickade in dom. Nu har jag bara några grejjer kvar. också ska jag plugga till tentan som är på måndag. Sen på tisdag så är det sista dagen i skolan innan julen och det ska bli så j-vla skönt!!!


 
Här har ni en nytrimmad wilma. Det syns inte så mycket på bilden, men hon ser ut som en liten nakenfis och hon är mjuk som en valp :)





Bye bye!!!

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0