julgran.

I söndag så var vi inne i stan och köpte en julgran. Vi brukar hugga en hos B:s moster som granne här, men vi tyckte inte det var så många fina förra året så vi köpte en iår. Och när vi gick och kollade så slog det mig att det är fan inte bara barn och hundar som vill ha det som andra har...vuxna också, det måste vara en levande varelse beteende :) När ett par stod och kollade på en gran och skulle bestämma sig så tänkte jag; åh den var ju fin, synd att vi inte såg den först. Sen så hittade vi en som vi kollade på, då gick detta paret förbi (som hade bestämt sig för att köpa den som de kollade på) så sa kvinnan; "den granen vad ju finare!" Sen så tog vi fram en gran till så stod vi och jämförde vilken vi skulle ha, så bestämde vi oss tillslut för en, så när B skulle ställa bort den andra kom den är farbror fort som fan och sa; "den kan jag ta här om ni inte ska ha den." Så inte ska vi bli irriterade på barn som bråkar om samma leksaker, vi är precis samma fast på ett mer städat sätt :)

Nu ska jag och hundarna in till stan och gå en sväng och köpa sista julklappen. har länge trott jag var klar men jag hade ju glömt hundarna och pappas hund Malte :)
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0