Lucas, städa, hundar, jobba.

Var ju ute igår, det var längesen så det var roligt :) Köpte nattamat på Torggrillen men den maten sög! Hamburgaren var kall och den smakade ingenting. Nu så jag har jag iallafall börjat komma igång, hat ätit och städat lite och nu tänkte jag åka till lucas och göra iordning all maten och sen åka hem och gå med hundarna och duscha,  sen åka och ta in lucas och sen åka och jobba på torggrillen, ska du ut så kom och köp lite nattamat vettja ;)

bye bye. Önska mig lycka till med att ta in rätt häst! Alla är stora och bruna... :o

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hoppas du fick tag på rätt häst :) Kan vara krångligt det där. Jag höll på att ta fel en gång med mammas. Å då har jag ändå känt dom hästarna och tagit hand om dom i ca 10 år :D Kram kram!

2008-12-29 @ 11:37:20
URL: http://nilss0n.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0