Onsdag

Wilma har slutat blöda nu :o jag pratade med ulrica, alice uppfödare, och hon sa att hundar kan ha förlöp då dom blöder lite några veckor innan det riktiga löpet börjar. hade jag inte en aning om men det måste ju vart så. Och det är ju både bra och dåligt, B blir ju glad att h on kan få jaga mera iår, men då kommer ju inte alice sätta igång tidigare. men men, när dagen väl kommer och jag märker att alice löper så kommer det kännas som det var igår jag skrev detta :)

Nu ska jag baka andra glasstårtan till julafton, bakade den första igår ju. och det gick hur bra som helst och var jätte kul att baka. så jag ska göra den andra nu och sen ska vi in till stan och gå promenad med annalina, Nemo och hennes barn :)

ha det gott!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0