Petter!

Nu sitter jag och lyssnar på p3. Petter är gäst där idag. Och han pratade just om förskollärare. Han sa att han själv har jobbat inom förskoleverksamheten och han tycker att alla som klarar av att jobba i förskolor är beundransvärda. Han säger att han själv inte skulle klara av att göra det under en längre tid och att det inte är många som gör det. Så alla cred till förskollärare :) Underbart att nån häntligen uppmärksammar det :)

Nu har jag pluggat lite, så jag har en sak som jag snart kan bocka av på listan. men nu behöver jag en paus och jag behöver umgås med mina hundarna och dom med mig så nu åker vi in till stan och gå en runda och sen till breared och leker med alla hundkompisar :)
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0