Promenadbilder.

Nu har jag och hundarna kommit tillbaka från en hyffsat lång promenad, också har jag rott på roddmaskinen när vi kom hem. Så nu är jag helt slut i armar och ben. Skrev ner lite grejjer från kapitlen som är på tentan imon. Så jag tänkte skiva ut det, ta en dusch och sen lägga mig i sängen och läsa.

Ja så får det bli, så jag lämnar er med bilder och tankar från promenaden :)


Full fart!!!



"Vem har bajsat på våran väg?"



"Hänger ni med?"

    
Wilma blev så ruskigt söt på det första korten men där blev Alice tyvär så suddig. De är ju söta på det andra med såklart men det var nått speciellt över Wilma på det första, så jag tog med båda :)





Den som har smutsigast tassar vinner!!!



Man måste sitta ner och vänta innan man får lov att gå över vägen!



Tittar om det är nått vilt i skogen!



Nästan hemma.



"och nu är jag så törstig mamma så öppna grinden fort!"
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0