SNÖ!!!

Idag när jag slutade praktiken så åkte jag till hajen och köpte bakgrejjen. När jag kom hem sen så gick jag ut med hundarna direkt, jag gick in och lämnade grejjerna jag handlat och när jag gick ut igen så hade det börjat snöa. Och det snöade ändå rätt så mycket i kanske 30-40 minuter..sen så började det regna så det hann aldrig bli nått. Synd, för det hade vart kul med snö!



Sen när vi kom tillbaka från promenaden så fick tussan sitt årliga julbad. Hon gillar det kanske inte så mycket men det är inte så farligt ändå, fick tom blåsa henne med hårtorken efteråt. Jag blåste henne inte helt torr så hon har legat framför brasan nu så hon har blitt varm och torr, och väldigt fin :)


 


 

Jag har dammsugit också. Och Alice hon brukar tycka dammsugaren är lite läskig, för det mesta så går hon bara ifrån när jag kommer och dammsuger, men ibland så vill hon busa lite med dammsugan också. Men idag så blev hon helt tokig, hon skällde och bet efter dammsugaren och jag vet inte om hon ville busa eller om hon var arg, det verkade inte hon heller veta.


 

           

Imon så är det min sista dag på praktiken. så jag har bakat 3 kladdkakor till barnen och personalen. Jag hoppas de bli goda. Har gjort ett julkort till dom också. Jag fick julkort från barnen som dom hade gjort så jag tyckte dom kunde få ett av mig också :)



  
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: lina

du är duktig du! Jag har också bakat kladdkakor. De är i ugnen just nu. Min sista dag är också imorgon, vad ska du göra på fredag då?

2008-12-03 @ 19:45:19
URL: http://secretmom.blogg.se/
Postat av: Azra

Ha ha, jag tycker dammsugare är kanon. Den är rolig att skälla på och spännande att bita i slangen. När jag fäller som värst brukar matte dammsuga mej på ryggen o sidorna. De e så skönt! Jag bara står o njuter.

2008-12-03 @ 20:37:33
URL: http://www.lillaskee.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0