snöar :D


Äntligen snöar det ute och enligt väderprognosen och hur vädret ser ut ute så verkar det som det kommer en del och att det sen stannar, härligt :) Det ända dåliga med att det snöar just idag är att om det är kvar tills imon och det fryser på så blir det inte roligt för mig att köra glassbil, är inte så sugen på att jobba imon så jag hade hoppats på att jag är klar iallafall vid 17-18 nångång, men det kan ju bli mycket längre än så om det ligger massa snö på småvägarna på landet.

Men men, idag ska iallafall bli en bra dag har jag bestämt. Jag och älsklingarna ska in till stan nu snart och köpa resten av julklapparna och gå en runda. Sen ska vi hem igen och då ska jag plugga lite. sen ikväll när b har kommit hem så ska vi mysa framför brasan med snö utanför :)













Det syns nästan inte alls på dessa
bilderna men det snöar faktiskt rätt
så mycket ute :)

























Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0