städa lite!

Idag så är B och Wilma iväg i överlida och jagar. Så jag håller på och städar i ordning lite granna här hemma medans jag väntar på att tvätten ska bli klar. Så när tvätten är klar så hänger jag upp den och sen åker jag och Alice in till stan och leker med hundarna på breared och går en runda där omkring också. Ska ta ut pengar till julbordet ikväll å så också. Sen när vi kommer hem så hade jag tänkt bada Alice. Får la se om jag orkar. Det är många som säger att alice är så fin i sin päls och den plänker, så de undrar om jag bada henne ofta. Nä, hon är inte badad sen i somras säger jag då. Så det är ju roligt att folk tycker hon är så fin, men skulle de se hennes mage så skulle de få se hur skiten hon är, pälsen på magen är helt fet och "inte vit". Så ett julbad är på sin plats.

nu är nog tvätten klar och alice tycker jag får sätta fart så då gör jag som hon säger :)
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0