Tofta Gif Julbord!

Ah, igår så var det julbord. Förra året så tyckte jag att maten på tofta Gif julbord var helt ok, men efter att varit i hasses lada så var ju toftas julbord bara en fis i rymden. Men det var roligt ändå. Dansa lite o sådär. Min schal från afganistan kom tyvärr bort :( jag tror nån tog den för hela min påse med cider och schalen var borta när kom tillbaka från toan, skit tråkigt att folk inte kan hålla sig till sina egna saker! När klockan blev runt 11 halv 12, då bnadet tog paus så ville folk på efter fest så det var la lika bra att hänga på. Vi gick hem till pappas grannar jörgen och anna, och jörgen spela gitarr så det blev allsång. Sen hämtade b:s kusin jonas mig när halv 2. 

Igår på dagen så badade jag ju alice. Herregud, det var jobbigare än vad jag hade för mig! Nästa gång det behövs badas så är det nog värt bensin pengarna upp till svenljunga. Våran dusch är på tok för liten för alice att duschas i. Min rygg var helt slut efteråt. Men hon blev iallafall ren och fin så det var inte i onödan!




Nu har jag pluggat klart det som ska vara klart tills imon. Så det är väldigt skönt. Ska fortsätta med resten av plugget som ska vara klart till veckan senare. Sitter här och funderar på om jag ska åka in till stan och julhandla lite, men jag är inte säker på om min mage är i form för det :/ Så jag bestämmer nog att jag och alice tar och går en långpromenad och känner oss duktiga. B och Wilma är ju ute i skogen och jagar!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Katrine

Jag har också samma problem att mina hundar inte ryms i dushen. Idag har vi varit och duschat dem i tvättehallen på Jannes jobb. Funkar topen bra :)

Mvh Katrine

2008-12-07 @ 14:52:09
URL: http://www.alnoitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0