Tokiga Alice!

Idag när vi var på breared så vad där inga hanar som satt fast där bak på alice som nått slags plåster, alice skendräktighet har släppt rejält och det var snö ute...vilket jag tror var anledningarna till att hon var helt totalt tokig. hon sprang runt och lekte och busade med alla och hon hade så roligt att hon inte hade tid att se en kvinna så hon råkade springa in i knäna på henne. Men det gick som tur var inte så illa som det kunde gjort.


Här är julkorten som jag gjorde i onsdags när jag och systrarna pysslade. Ska jag bara se till att posta dom också :)





Nu är det bedtime. Ska ladda inför jobbet imon!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: lina

Vilka fina julkort du gör! Kan va så att jag fått med mig ditt hem, har några stycken som inte är namnade :-( Då skickar jag det istället :-) Kraam

2008-12-13 @ 18:38:37
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0