torsdag

Jag tycker alice beter sig lite konstigt. hon springer till några steg helt plötsligt här inne och kutar rygg som att nått är obevämt på nått sätt, och hon har tappat aptiten...igen! Men hon är glad och busar gärna och springer glatt på promenaderna så då är det ingen panik. Men när hon tittar vädjande på mig så smälter jag för min lilla Snorpan! 

Det blev inte som jag hade tänkt med promenaderna idag. jag åkte ut med hundarna till getterön istället och gick en lång runda längst havet. Och det var länge sen vi var där men hundarna älskar det och dom visste mycket väl vart vi var på väg när vi närma oss, då börjde det gnällas friskt i bilen :)

Idag så har jag bakat den andra glasstårtan som vi ska bjuda på på julafton. imon ska jag göra "peppearkakspinnar" som vi också ska bjuda på på julafton. men dippen som var i månadens buffé. jag provade den idag och jag tyckte den var svin äcklig, men b gillade den och vi kom fram till att jag inte gillar ost ju! så den får det bli iallafall!

Natti!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: lina

självklart får du det ;-)

2008-12-19 @ 08:31:31
URL: http://secretmom.blogg.se/
Postat av: Katrine Hammarstedt

Jag såg också pepparkakspinnarna i Buffe, men jag hade inte en tanke på att man kanske skulle testa dippen innan man bjuder på den :) Gillar inte grönmögelost men har prövat den till pepparkaka och då var det gott. Det ska bli spännade att testa

GOD JUL

önskar

Katrine

2008-12-19 @ 16:38:11
URL: http://www.alnoitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0