Två nätter på rad avklarade!

otroligt skönt att det är över. Jag känner att jag har blivit förkyllter och hanna banana blev sjuk igår. Inte så konstigt när man står inne bland grillarna och blir svettig, fast man känner inte att det drar kallt som fan utifrån när man håller igång. Så du får vila dig idag hannis! Själv så ska jag ut o gå nu, vill helst lägga mig under täcket igen men går hellre nu när det är ljust med b än själv sen när det är mörkt, också ska jag till hästapållen också tänkte jag plugga. ska fan skriva klart det didaktiska idag så att jagh ar det ur världen! Sen ikväll ska b träna och då ska jag ligga i jäsa på soffan...väl förtjänt jäsning!

bye bye!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Azra

Men Hallå Alice!

Har missa att läsa er blogg på nån vecka,hur går det nu när Wilma löper, är du på gång då oxå? Det här är ju spännande....

Idag har vi haft bernerträff, kul, rusat runt i skogen med 10 andra bernisar, där skulle ni vara med.

Gott nytt år på er allihopa!

Azra

2008-12-28 @ 20:29:21
URL: http://www.lillaskee.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0