Slut!

Idag var ju min sista dag. Och det var lite sorligt. de är skönt att jag kan vara hemma mer med hundarna nu, vara hemma över huvudtaget, men jag kommer sakna dom underbara barnen. Riktigt kramkalas har det vart idag. dom tyckte kladdkakorna var goda :) Dom ritade tecknar till mig, alla barnen. så är 6 av 38 stycken teckningar jag fick...otroligt fina och jag fick lägga band på mig för att inte börja gråta för så fint som några skrev! Jag har täckt över namnen för säkerthetsskull.


"Hej Emma, minns du när vi va i skogen? Kram ..." (Pojke 7 år)


(Pojke 8 år)


"Hej Emma. Hopas att du komer helsa på nångong ijen" (pojke 8 år.)



"Tak at du jälpä mäj at jöra min bok" (Flicka 6 år.)



"Hej då Emma du har varit en bra fröken" (pojke 8 år)



"Hej Emma det har vart kul att va mäd dig jag har ochså en katt fast en kattunge" (flicka 8 år)
(Denna tjejen kom och frågade mig vad jag för hund hemma och sen letade hon upp det i en bok och frågade sen vad min hund hette.)




Nu ska jag ut med hundarna medans det är någorlunda ljust ute.








Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0