!!!

När B kom hem så åkte vi in till stan och köpte hund mat och lite annat. sen så gick vi en lång runda. Under denna rundan så hade jag Alice i koppel och B hade Wilma, så märkte jag att varje gång B sa till Wilma att inte dra så titta Alice upp lydigt på B. Eftersom wilma glömmer bort att hon inte ska dra rätt så många gånger så får man säga åt henne rätt så många gånger under en promenad, så till slut så började Alice att gå längre och längre bakom mig så jag fick locka på henne och dra fram henne för att hon skulle gå jämte. Men inte bli arg eller irriterad, det passade jag mig jävligt noga för, för jag vet att det bara skulle få henne att gå ännu längre bak. Iallafall, min poäng är att jag motvilligt för erkänna att B är den som är högst i rang av oss enligt hundarna. Och jag måste än en gång erkänna att alice är mesig. Wilma struntar planka fan i om man säger åt henne, medans alice blir nervös när man säger åt wilma :o Gäller att verkligen tänka på vad man säger i alla lägen så att inte Alice tar illa upp när det är wilma som gör fel, eller att man inte bli irriterad på alice i fel lägen när man har en dålig dag för då kan hon vara osäker länge, medans då wilma i sånna lägen borstar av sig det efter 5 sek.

nä. nu måste måste måste jag plugga..fan jag som trodde att jag hade koll på läget hade inte det alls. Annalina ringde nu och berättade massa grejjer som ska göras som jag helt hade missat..det är så mycket nu så jag kommer glömma bort nått. Imon är iallafall hundarnas dag...imon ska vi har riktigt kul för det var länge sedan sist.

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0