Wilma wilma wilma....!

 eftermiddags stack wilma från trädgården. och vi fattar fan inte hur hon lyckas ta sig ut. det är ett mystrerium!!! När jag letade efter wilma med alice så stack alice också. men efter ungefär en halvtimme kom alice tillbaka när jag ropat och väntat på samma ställe. Sen efter kanske en timme så fick B tag på wilma när hon drev runt  i cirklar efter hare.
   När alla var inne i tryggtförvar så lägger jag mig på golvet och gosar lite med wilma, då märker jag att hon löper??? Helt förvarning har hon börjat  löpa, hon är inte svullen som hon brukar vara innan, hanar har inte visat intresse för henne och hon borde inte böra löpa förän i januari enligt schemat ;) men så är det väl, och det är kanske bra att hon började lite tidigare än vanligt, för det kanske gör att alice sätter igång tidigare än vad hon brukar...och då blir det valpar tidigare å det är ju bra :)

Idag så hade jag omtenta i skolan. och det gick bra tror jag faktiskt. När jag läste fråga ett, två och tre så tänkte jag, yes precis det jag har läst på och vet svaren på. Sen på fråga fyra och fem så var jag lite osäker men jag tror nog att jag kan ha skrapat ihop 8 poäng av 16 :) men jag vågar inte hoppas för mycket ändå, blir så besviken då om jag inte klarade den!
Nu så har vi vart ute och gått kvällskissrunda. Det brukar vi inte göra, hundarna brukar få ta kvällskissen i trädgården. Men jag kände att vi inte har umgåtts så mycket idag, det blev aldrig nån promenad eftersom de sprang iväg båda två och jag har ju vart i skolan nästan hela dan! Så jag kände att jag saknade dom lite granna, pluss att jag har ont i magen och behövde luft :)

Nu börjar prison break. natti!

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: lina

Vad roligt att det kändes bra med tentan! Hoppas du klarar den! Vad gör du på lördag?

2008-12-15 @ 22:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0