Barnvakt

Idag så har jag vart barnvakt åt lite tjej på 5 år i kungsbacka. Hon var sjuk så vi tittade på film och spelade spel hela dagen, och jösses vad dagen gick fort. Jag kom dit strax efter 8 och sen helt plötsligt så var kl 12 och det var dags o äta, sen helt plötsligt så var kl 3 och pappa kom hem. Men det var roligt, hon är mysig tjejen. Hoppas hon blir frisk snart.

Ikväll så vet jag inte vad som händer. jag har tappat motivation till att gå promenad helt plötsligt, kan det bero på det regniga, blåsiga, mörka vädret måntro? Men har man hund så har man. Får ta på mig hörlurarna och traska ut och säga till björn att ha tänt en brasa tills ja kommer hem.

Trevlig helg!

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0