fars dag!

ja, idag är det ju fars dag. Jag var nere hos pappa innan och åt kyckling, väldigt gott.
Också spela vi monopol. jag förlorade, vilket inte är så ovanligt kanske :(




Igår så gick det rätt så bra att vara barnvakt. Den lilla tjejen ville inte somna, och hon ville inte ha välling. Hon ville nog bara att mamma skulle komma hem med sina bröst. Hon skrek och sprattlade och jag gick omkring med henne i famnen och vaggade henne, så slappande och av i några sekunder men då började hon skrika igen för hon vägrade sova. Så jag gav upp. Efter en stund försökte jag igen och då gick det till slut, så sov hon i kanske 30 minuter sen vaknade hon igen så jag fick gå omkring med henne. Sen så somnade hon och då kommer mamma och mammas bröst hem, mums för Veronica :)

Nu så har jag så tråkigt. jag borde läsa dom förbaskade böckerna som vi ska ha läst tills på fredag. kanske är lika bra att ha gjort det så jag kan känna att jag inte behöver göra det i veckan.

Hej då.
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0