Ge-kås.

Idag så skulle Lina åka till gekås och jag skulle ev. följa med. Sen så blev det inte så att jag kunde åka med henne. Men jag blev så himla sugen på att åka dit iallafall så jag åkte dit själv. Och jag hittade lite olika bra grejjer, present till Alice bla. som fyller 2 år imorgon :) Och för andra gången så har jag gjort samma tabbe på gekås. När jag möblerar om bland mina grejjer som jag ska köpa så lägger jag ut något för att senare lägga tillbaka det i vagnen, och när jag har möblerat klart...så glömmer jag att lägga tillbaka det, och detta upptäcker jag inte innan jag kommer hem. Förra gången så la jag ut en lampa som jag upptäckte när jag kom hem att jag inte hade köpt, idag så la jag ut två snygga tröjor som jag upptäckte när jag kom hem att jag inte hade med mig. Jag blir så otroligt trött på mig och min glömska! Tröjorna var så så snygga, eller vardagssnygga iallafall, att jag funderar på att åka dit igen bara för att köpa dom.


Ne nu ska jag lägga mig och sova. Gosa med vovvarna.


Natti Natti!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0