Hemkommna!

Nu har vi precis kommit hem. Och gissa vem som glömde ta med sig kameran? :( Fast det var inte så mycket att ta kort på ändå. Igår så åt vi middag och sen kolla vi på dansbandskampen, jäkla tråkigt att inte face -84 gick vidare. Och idag så var vi ute och gick en runda sen åt vi middag, och kollade på massa gamla kort och brev som vi skickat till mormor och morfar när vi var små. Där det typ bara stod "jag vet inte vad jag ska skriva, hoppas du mår bra. Jag mår bra!" :) väldigt roligt att se :) Kom och tänka på nu att jag har massa gamla brev på vinden, kärleksbrev. kanske ska ta och titta igenom dom :) 

Alice hon är ju helt underbar att ta med! Hon är så snäll och go. Hon hade lite svårt att sova inatt men annars så gick det bra. Hon låg och gosade jämte mig i sängen så kände hon sig nog lite tryggare :)

Nu ikväll så ska jag plugga och sen ska jag lägga mig tidigt så jag orkar med andra veckan med långa dagar. Men veckan kommer nog gå fort ändå för på lördag så åker jag och b med hans jobb till lasses lada i båstad och sover på fint hotell :) så jag ska klippa mig och köpa nya kläder i veckan :) måste julpynta också så att det är fint när vi kommer hem på söndagen :)
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Azra

Hej Alice

Lite nospussar från Azra. Matten hälsar att hon har lagt till er länk på vår nya hemsida.

Ha de gott. Ps I nästa vecka ska jag åka till min fästman, Pettsson.......

2008-11-26 @ 21:07:26
URL: http://www.lillaskee.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0