hemma igen!

Nu har vi kommit hem från Båstad. Och jag fick inte med mig kameran igår heller. Den där kameran verkar inte vara så viktigt för mig som jag vill tro. Men vi hade iallafall väldigt roligt. När vi kom till hotellet vid 12 tiden så fick vi vår rum och så gick vi och vilade en stund, sen så gick vi ner till spat och bastade och bada och jag badade i havet, jag vet inte hur kallt det var men det tog inte många sekunder innan benen domnade bort och det blev svårt att gå :) fast det var ändå rätt så gött måste jag erkänna. När vi vart på spat en stund så gick vi till rummet igen och vilade, då var man ju lite matt. Sen kl 18 så kom bussen och hämtade oss och vi åkte till Hasse lada. Det var väldigt väldigt go mat på julbordet, jag brukar inte gilla julbord men detta var otroligt gott. Och Sanna, Shirley och Sonja var ju där och sjöng och det trodde inte jag skulle bli nått speicellt men dom var jätte bra, skämtade lite, tjötade lite, och sjöng såklart otroligt bra. Sen så var det party och vad som här därtill och kl 01 körde bussen hem oss. vi somnade så fort vi la huvudet på kudden båda två :) hade satt kl på 8 i morse för det var bara frukost till kl 10 så vi fick snällt gå dit och äta go frukost. Sen sov vi lite igen och sen åkte vi hem med bussen kl 12 :)  Vi fick stanna på vägen hem två gånger, en gång för att en kille skulle kräkas och en annan gång för polisen tyckte det gick lite för fort!

Nu när vi kom hem så kände jag mig lite stressad och har pluggat massa. Ska läsa till tentan som är nästa vecka (tror jag) också bara.
   Alice och Wilma har blivit väldigt gosiga mot varandra den senaste tiden, vilket såklart är underbart att se :)


Här ligger dom och myser i Alice madrass!




Min orkideé slog ut när vi var borta i helgen, med tålamod så kan man få dom att växa upp igen ;) Eller rättare sagt så får jag dom att växa upp genom att inte lägga ner så mycket tid på dom, dom sköter sig själva :)


Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: lina

Välkommen hem, vad bra att ni hade det så roligt! Vi kanske kan höras i veckan? Kram kram

2008-11-30 @ 18:26:40
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0