Staden!

Idag så har B och Wilma jagat här hemma, så jag och Alice åkte in till stan och gick en sväng. Också åkte jag till blomsterlandet och köpte blommor och grejjer som jag planterade och satte ute på trappan, fick till det riktigt bra tycker jag :) Jag och Alice gick en ganska lagom runda men Alice är helt slut, hon ligger i hallen och lyfter lite på ögonenbrynen när man går förbi. Här kommer lite bilder iaf :)

Full fart mot hagen!




 

 
"Skynda dig mamma och öppna!!!"


Alice står och funderar.


Det var inte många i hagen idag, men Lisa var iallafall där!





Här mina två favoritbilder från idag, tycker dom blev så himla fina :)


   










Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att du har haft en bra första dag på VFUn gumman. kraaam

2008-11-17 @ 22:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0