Mormor & Morfar

Idag så ska jag och Alice och till mormor och morfar i uddevalla, ormestad! Vi stannar tills imon. Min syster och hennes sambo ska också med. B kan inte följa med för dom håller på och snickrar och imon ska det ju jagas! Så nu så har jag iallafall städat bilen när för vi ska ta min bil och där bak hade ingen människa velat sitta, men nu glänser det och luktar gott :)
   Ska ta med kameran och ta lite kort så får ni se sen :)

Alice och Wilma i sina fina täcken, så att de inte fryser. Det kom faktiskt lite lite lite snö igår natt :)



Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: lina

hejje!

Hoppas du får jätte roligt, du kan väl slå en pling när du kommer hem om du vill? Lååång historia med lägenheten, kan vi ta över en kopp the :-) Kraaam

2008-11-23 @ 12:40:13
URL: http://secretmom.blogg.se/
Postat av: jennie

Hej!

Hoppas allt är bra med dig å hundarna å att d går bra på vfu:n. Va längen sen sist nu, får ta å höra av dig om du kommer hitåt gbg hållet till så vi kan parta till d =)

Ha det gott så hörs å syns vi

kram

2008-11-23 @ 17:46:22
URL: http://jenniemx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0