Mycket och göra!

ja, jag börjar känna att jag inte vet om ja hinner med allt. Tänkte jag skulle gå ut med hundarna nu innan det blir mörkt men jag får nog ändra mig och sätta mig och kolla igenom mina vfu uppgifter så jag får kolla på det. Eller så kanske det är bättre att jag gör klart det som ska lämnas in senast fredag.

Igår så stack wilma från trädgården igen, andra gången på två veckor och vi har inte en aning om hur hon har kommit ut. Antagligen så har hon väl hoppat över där det är mur och inte staket, men alice kan hoppa upp där hur lätt som helst så det är konstigt att hon inte har hängt efter, för alice har stannat kvar i trädgården. Men det är som har vart bra med detta är iallafall att hon inte har gått längre än till den andra trädgården nån av gångerna. Så jag har bara kunnat gå ut och hämta henne där nere istället :)

ah, nu ska ja koka lite te, tända en brasa och sätta mig i soffan och kolla igenom vad jag ska göra.





Alice och Wilma en dag i mars när det kom mycket snö. Hoppas det blir snö snart igen :)

   
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: lina

hoppas det blir lika mkt snö i år!!

2008-11-21 @ 05:49:43
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0