myskväll.

ikväll så har jag och djuren här hemma haft myskväll. Jag tände en brasa vid 5 tiden och framför den parkerade wilma och rörde sig inte innan jag sa att de behövde ut och kvällskissa. Och tussan har legat i soffan på en filt med mig och gosat när jag kollade på S.O.S familj. Och alice låg nedanför soffan och snarkade. B är ju inte hemma ikväll, och hade jag inte haft djuren så hade nog inte jag sovit hemma när int B är här. Men djuren vaktar mig så jag känner mig rätt så säker :)

Nu tänkte jag nog lägga mig och sova. Börjar halv 9 imon och tänkte jag skulle gå en promenad innan frukost. Så jag får lägga mig nu så jag orkar upp :)

Åh herregud, nu skäller hundarna där ute. Men det är säkert bara nån katt som smyger omkring..hoppas jag!

God natt!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0