Sjuk!

usch. jag blir nästan aldrig sjuk, lite förkyld då och då har väl hänt men sen jag började jobba i förskolan så har jag nästan aldrig vart sjuk...men idag så blev jag det :( jag tror jag måste in bland bakterierna i förskolan igen för att hålla mig frisk.
   Jag har haft ont i ryggen i några dagar men det får jag ofta så jag tänkte inte så mycket på det, det är sånt som kommer och går. Så inatt kunde jag knappt sova för jag hade så ont, men i morse så var det bättre så jag gick ut med hundarna och sen åkte jag till skolan kl 11. När jag satt på föreläsningen så fick jag så fruktansvärt ont i ryggen, och det spred sig till axlarna och nacken. Så jag åkte hem (hade åkt hem iallafall för föreläsningen var ur kass), och på vägen hem så började jag frysa jätte mycket och när jag kom hem så tog jag en ipren, tände en brasa och la jag mig på soffan och kolla på vänner. Där låg jag i fyra timmar tills B kom hem, och jag frös så in i norden. Nu är det lite bättre, jag fryser inte så mycket bättre men nu är jag varm istället, svettas och mår inge bra, har 38 i feber :( Det suger att va sjuk. Och jag måste jobba imon och på lördag för jag behöver verkligen pengar!!!

Nu ska ja göra nått annat. Det är tråkigt att va sjuk också för jag bli rastlös men orkar inte göra nått!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: lina

Usch, stackars dig,hoppas verkligen att du blir frisk snart! Försökte ringa innan men du kanske låg och sov. Kram

2008-11-12 @ 18:36:35
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0