Torsdag!

Ringde och sjukskrev mig på rent hus för ett par timmar sedan, men hon sa att hon behövde mig för det var en annan sjuk så att jag kanske var tvungen att jobba iallafall, så hon ska ringa tillbaka sen. Men jag känner nu att jag kan inte jobba, blev svettig, yr och andfådd bara av att gå uppför trappan här hemma, inte en chans att ja kan böja mig upp och ner och plocka skräp, sopa och moppa golv. Hoppas hon förstår det!

Nu ska jag iallafall skriva klart papret till imorgon, för imon måste jag till skolan. Det blir mycket strul om jag inte går så det är lika bra att gå och ha det gjort, och det är ju lite skillnad på att sitta på en stol och att städa!

Wilma hon är alldeles tokig idag. När jag släppte ut dom i morse så vägrade wilma komma in sen, så jag fick gå ut och hämta hene. Då sprang hon ifrån mig några gånger innan jag fick tag på henne. Nu har dom vart ute i kanske 2 timmar och hon springer runt och luktar i trädgården hela tiden. Det måste ha sprungit nån katt eller nått här inatt. Alice ligger på trappan och tittar på wilma och ser ut att inte kunna förstå varför wilma inte lägger sig och vilar :)

ja, papret var det ja!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: lina

usch hoppas verkligen du mår bättre snart...läste du om w lockar??? kraaam

2008-11-13 @ 13:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0