Bakat.

Vid 1 tiden idag så åkte jag med hundarna till breared så dom fick springa av sig, eller wilma iallafall. Wilma sprang runt och luktade och hade jätte roligt hela 1½ timme som vi var där, så roligt att hon vägrade följa med till bilen när vi skulle hem. Så jag tänkte se vad hon gjorde om vi åkte utan henne då. Så jag slutade ropa på henne och gick med Alice till bilen, Alice tyckte jag var jätte konstig, hon tittade bakom sig flera gånger och sen på mig som att hon ville tala om att jag har glömt wilma :) Jag spände iallafall fast alice och sen så körde jag sakta förbi grinden, då kom Wilma springade och tittade på bilen, sen så sprang hon åt andra håller. Så jag gick ut och ropade på henne, då stanna hon och sprang snabbt tillbaka till mig. Så jag hoppas hon lärde sig att det är bäst att komma när jag ropar annars kanske vi åker utan henne :)

När vi kom hem sen så bakade jag bröd och socker-honungskaka. Även om jag inte hade tänkt äta några kakor och så nu så är det väldig roligt att baka och bjuda på :)





Sen när B kom hem så hade han köpt ett varsitt stort ben till Alice och Wilma, så nu ligger dom och smaskar på dom. Det var dock lite för stort för wilma så vi får hålla det åt henne :)
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0