Bus eller Godis?




Idag när jag vaknade ( vid 9:30 :) ) så gick jag ut våran vanliga runda, så när vi kom hem så var Lovisa och Julius här, två barn som bor först på vägen, Lovisa gick i förskolan som jag jobbade på innan jag började plugga. Och dom var så fina så, Lovisa var häxa och Julius var typ drakula. Alice och Wilma tyckte dom var lite läskiga, Alice vågade inte gå fram och hälsa på dom, tror det beror på Lovisas häxhatt :) Men dom fick ju såklart godis :)

Nu så tänkte jag plugga lite smått och sen så ska jag städa och sen in till stan. Måste köpa bra vantar att ha imon när jag kör glassbil. 

Trevlig Halloween helg :)




 

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: lina

vad fin sidan har blitt, visst är det roligt att hålla på? Man blir aldrig färdig lixom. Nu ska jag snart lägga två tröötta barn. Kram kram

2008-10-31 @ 17:29:22
URL: http://secretmom.blogg.se/
Postat av: lina

du svarar helt enkelt precis som du skriver kommentarer i min gb fast du skriver i din egna :-)

kramen

2008-10-31 @ 21:57:09
URL: http://secretmom.blogg.se/
Postat av: Emma

ah okej..då är jag med :) haha. du, jag fattar inte spökbollen riktigt. men jag har skrivigt ut det så kan vi kolla igenom det tillsammans imon bara så att alla fattar samma :) ses imon kvart över nio vid pressbyrån ;)

2008-11-03 @ 21:23:10
Postat av: Anonym

ah okej..då är jag med :) haha. du, jag fattar inte spökbollen riktigt. men jag har skrivigt ut det så kan vi kolla igenom det tillsammans imon bara så att alla fattar samma :) ses imon kvart över nio vid pressbyrån ;)

2008-11-03 @ 21:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0