Regn!

Idag så har det varit hyffsat soligt. Så jag tänkte gå en riktigt lång härligt promenad. Men jag tänkte jag skulle plugga klart först så har jag gjort det, och nu när jag äntligen är färdig och hundarna börjat bli otåliga så ser jag hur ett stort svart moln drar in från havet. Och i några sekunder så regna det faktiskt en riktigt skur, men bara på en sidan har trädgården, jätte konstigt. Men det är väl bara till att ta på sig regnkläder för det ser verkligen ut att bli regn nu, eller så väntar jag och låter det dra förbi. Får se hur jag gör :)

Imorgon är det torsdag och då gå vi en låång dag i skolan, sen så är det fredag och då är vi lediga. Denna veckan har gått fort tycker jag =)


♥ Hej då :)

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0