Agility!

Idag så cyklade jag och wilma till pappa och hoppade lite på deras hinder, Wilma tyckte det var jätte roligt men gungbrädan är fortfarande lite läskig. Sen så cyklade vi hem och då märkte jag verkligen att wilma har tappat den formen hon hade för några måndader sedan..under jaktsäsongen så brukar hon alltid orka spurta sista rakstreckan hem, då cyklar jag det fortaste jag kan och hon springer sitt fortaste och hon älskar det, hon brukar alltid börja skälla och bara springer och springer, men idag så orkade hon inte..jag hejade på henne och försökte men det gick inte..så nu får vi börja cyklade oftare... :)
när vi kom hem igen så var Alice så glad att se oss :)


  
Banan - Wilma i fullfart!   
  
Imellanåt fick vi vila oss - Alice kollar nog så att det verkligen är sant att det är wilma som har kommit hem ;)


Väldigt suddig bild, men här ser ni så slapp Alice var i lördags när vi var hos B´s föräldrar :)





Tänkte jag skulle kamma wilma och lite så nu, om hon orkar resa sig där hon ligger och vilar :)
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0