Aptitet pendlar

Alice aptit pendlar verkligen upp och ner hela tiden. igår kväll åt hon 7-8 dl, så nu efter morgonpromenaden öste jag på med mat, men då tog hon bara kattmatbitarna uppepå och gick sen och la sig. Man ska inte ropa hej...

Igår på personsöket så gick det jääätte bra :) först så höll lillasyster Alice medans jag gömde mig, Alice sprang och leta upp mig på några sekunder (det var iofs inte mer än kanske 30 meter...men ändå) Sen så höll jag malte när lillasyster gömde sig och han blev helt tokig, han var nog livrädd att hon lämnat han för all framtid för han satte fart som en raket! Sen kom en svår som vi inte trodde på, Malte skulle leta upp mig, och Alice skulle leta upp lillasyster (tvärtom alltså). Vi trodde inte dom skulle bry sig när det inte var deras "ledare" som försvunnit. Men det gjorde dom, det gick hur bra som helst för båda hundarna. Sist var den svåraste, då skulle vi gå själva och gömma nått som luktade av oss själva (jag gömde min jacka). Både Alice och Malte blev väldigt oroliga av  att vara ifrån varandra, men det gick bra för Alice ändå trots allt. Hon hittade min jacka till slut. Men malte skulle bara till Alice. han struntade totalt i lillasyster och hennes gömda mössa, alice var mycket viktigare.

Sen åt vi tårta och den var kanongod. inte massa grädde och sånt som alltid är på tårtor som inte jag gillar. utan det var massa goda krämer och sånt :P

Idag är fint väder och jag tänkte kanske åka och köpa lite blommor och plantera :)
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! Jo dig känner jag igen, ni skulle para din berner då, om jag inte minns fel? Jag var där en gång i veckan ungefär så det kan nog stämma. Ja, bilderna är underbara. Speciellt dom ifrån skogen. Är det valpar på gång nu då? Kram Jenny

2009-04-24 @ 12:03:15
URL: http://mowlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0