Bullar för hela slanten.

Idag har jag stått vid spisen hela dagen i stort sätt :)
Gick upp vid 8, promenad med hundarna. - Frukost. - Åka och handla bak grejjer. Och sen har jag stått vid spisen tills nu :) Bakat bullar och kolakakor och sen köttfärssås och spagetti till matlådan imon :) Känner mig väldigt nöjd, sen att det är 15 grader ute och jag har vart inne hela dagen känns kanske inte helt kul, men jag kunde inte komma på nått bättre att göra ute ändå. 



Ska på kurs med Alice sen. Sista gången på aktivieringkursen - personsök. Kursledare ska bjuda på tårta, det gillar vi :) 
Igår eftermiddag så kom det nått som kan ha vart en slempropp "där bak" på alice. Hon han nog slicka upp lite granna innan jag han stoppa henne och få kolla vad det var, och då var det nått slemmigt, tjockare än vanliga flytningar som kan komma ibland, och vitt, eller kanske mer ljus ljus gult. Jag vet ju inte hur det ska se ut så det är så svårt att säga. Men det ligger ju bra i tiden att slemproppen kunde kommit igår, och eftersom det var tjockare än flytningar och det kom en del på samma gång och sen inte mera. 
Den 4/5 är ett datum vi får komma ihåg... kl 10:45 är jag och Alice i Svenljunga hos veterinären där och kollar om Alice är dräktig så att vi säkert vet, är hon det då så får jag åka hem hela vägen utan mitt smultron (då stannar hon kvar hos vår kära uppfödare i väntan på att valparna ska komma), är hon inte det så åker vi hem tillsammans och bokar utställningar till i sommar ;)



Nu tycker jag B kan komma hem så jag har nån att prata med!!!!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0