Då var kursen slut!

Igår så redovisade vi vårt projektarbete, egentligen skulle vi inte gjort det innan på måndag men vi var två grupper som ville göra det innan helgen så vi fick göra det igår, och jag och sara blev godkända på vårt projekt så det var jäätte skönt :) Nu är det klart och vi har en bra grund till examensarbetet om ett år :) Det var också väldigt skönt att vi blev helt lediga på måndag, för då ska vi ju som sagt till veterinären och är hon då dräktig så vill jag inte gärna säga hejdå till Alice på parkeringen hos veterinären och sen stressa hem, utan åka med och se hur Alice finner sig i sitt 10-veckors-hem :)

Nu har jag vart ute och gått med hundarna. Alice gjorde en sån "rolig" grejj, när jag släppt ut henne vid grinden så bara travade hon iväg, hon luktade inte efter nått eller tittade bakom så att vi kom med, hon brukar alltid alltid alltid vänta så att vi andra är med. Men inte idag, hon bara sprang iväg med nosen i vädret som att hon visste precis vart hon var på väg. Och jag ropade inte på henne för jag ville se vad hon skulle göra. Så stannar hon helt plötsligt en bit bort på vägen, och tittar ner mot motorvägen. Då ser jag att där står ju en farbror med oranga kläder, som håller på att rensa upp efter att dom sågat bort träd där vid motorvägen för några dagar sen. Tänkt att hon visste att han var där på nått sätt, dom är inte dumma hundar inte :)

Nu ska jag iväg och jobba 10-17.30, det känns lite segt nu att behöva jobba så länge och lottis frågade om jag ville med ut ikväll. Men jag vet inte ja, vi skulle ju grilla när jag kommer hem ikväll nångång och efter det så är jag säkert så trött så jag inte orkar ta mig in till stan. Sen så vill jag inte vara bakis imon, dagarna med alice hemma kan ju vara få nu, så då vill jag ju kunna vara med henne och göra saker ju :) Nä så det blir antagligen inter med det. Det är lite synd, när det är valborg och allt..men så är det!

Ja nu får jag göra mig iordning.
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0