Det blev inga blommor...

... men det blev kryddor!!

Och det tog ju inte så lång tid att plantera som jag hade hoppats på. Så efter den korta stunden utomhus så kände jag att golven behövdes dammsugas och våttorkas. Det det har jag gjort nu, och dammat och plockat i ordning överallt, så det blev mest en inne dag idag också. När jag torkat golvet i köket och det var så rent och fint, så gick jag vidare till nästa rum och tog ut alla mattor, när jag sen kom in igen så märkte jag att Alice hade kommit in och lagt sig i sitt favvohörn. Golvet var ju då inte torrt än, första tanken var att "men, nej!!!" men den tanken försvann fort för man kan ju inte va arg på en sån goding som hon är :) Och det spelar ju ingen roll om det blir smutsigt igen, det kommer ändå vara smutsigt imon efter morgonpromenaden (då är det vått i gräset och grus fastnar väldigt lätt i tassarna) ändå :)

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Gillar att vara ledig men det börjar bli lite långtrödigt nu. Kan inte plugga nånting heller, hade jag haft några böcker så hade jag väl kanske kunnat men jag inte dom för kursen som startar 5/5. Vid 16 tiden så ska jag ner till lillasyster så ska hon lära mig spela gitarr, blev så irriterad innan när jag vet att jag har stämt gitarren rätt och att jag håller rätt men det låter ju fan inte rätt, så hon får lära mig :) Sen 17.30 är det boxning. Ska bli gotta! jaja...!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så spännande! Hoppas att det blir några småttingar då=), vad roligt att ni isåfall ska behålla en. Jag tycker det är så mysigt med lille Loke, även om han är väldigt jobbig ibland, men det får man ta =). Men då får man hålla tummarna för att det blir lite valpar, kommer och kika in här fler gånger nu =) kram kram

2009-04-24 @ 16:18:20
URL: http://mowlo.blogg.se/
Postat av: frida

ja precis :) det är den! vart gör du din vfu nu då? kramar

2009-04-24 @ 18:18:44
URL: http://fraajda87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0