glass i stora lass.

Igår var folket glasssugna minsann, brukar ju vara hemma senast vid 18 tiden, men igår var jag inte hemma innan 20.30 bara för att folket köpte så mycket glass :) Och hett var det, så jag förstår att dom var glasssugna, jag fick faktiskt ta mig en isglass, eller två...eller tre kanske det var. När jag satt i bilen för det var så svettigt. (mycket goda tutti frutti glassar, köp dom om glassbilen kommer till er..riktiga godisglassar :) Och jag min smartskalle hade tatt med mig varmchoklad...den var jag ju vääldigt sugen på :/ Jag sålde iallafall mycket vilket menas med att jag får mycket provision :P
Det roliga med att köra glassbil igår var att det bar ovanligt många som kom med sina hundar, det livar alltid upp att få hälsa på en glad hund =) Två berner träffade jag, en som bara var ett år och riktigt härligt sprallig, och en som var 8-9 år, en lugn go gammal dam :)

Imon är det kalas här som gäller. Det var ingen som kunde komma och fira mig på tisdag när jag fyller så mamma och pappa och syskonen får komma imon istället. Sen i påsk så händer det grejjer :) Torsdag är det hundkurs, rallylydnad, med alice. Fredag är ju fredag..då ska vi la hitta på nått roligt, och lördag också. Sen på söndag så ska ju jag och wilma på agillity, och på måndag ska jag och alice på sennenträff hos alice syster i halmstad :) skoj ska det bli!

Alice hon äter dåligt fortfarande. Det känns som att det kom väldigt lämpigt i vecka tre, från att ha vräkt i sig maten i några veckor till att helt plötsligt torsdag morgon inte va så sugen. Hon åt frukost i morse men hon hade nog lika gärna kunnat strunta i det för hon var inte alls sugen, det var B som fick henne att börja äta och då åt hon upp :) Så det är ju bra att hon får i sig mat! Men mina tankar till att hon kan va dräktig går inte att komma undan! Rosa tuttar har hon, men har hon alltid haft det? jag vågar inte lita på mig själv just nu.

Nu ska jag göra klart hemtentan så jag kan lämna in den imon! :)
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0