glassbiiil!

Igår gick ju som sagt Alice in på sin vecka fem. Jag tycker inte hon beter sig riktigt som hon brukar, hon går långt bakom mig på eftermiddagspromenaderna, igår så verkade hon må lite illa för hon slickade sig runt munnen och svalde och höll på flera gånger, hon stannade tom på promenaden igår för att stå med huvudet neråt och svälja och slicka. men spydde aldrig. Men men, vi kan inte göra mer än att vänta och hoppas :)

Nu ska jag snart iallfall åka iväg och köra glassbil, och idag ska jag inte ta med mig nån jäkla varmchoklad :) Hoppas på att jag säljer massa massa glass, mer än jag gjorde förra gånger. Räknar med att jag kommer sälja mer och inte vara hemma föräns 21-22 nångång ikväll.....

B hittade en bra resa som vi kanske ska åka på, först åker man och kollarpå bergsgorillorna i uganda, och sen åker man vidare till tanzania och kollar på alla djuren där, giraffer, krokodlier, elefanter, lejon och allt vad fan det är :) Det hade vart fantastisk att göra en sån resa :) jag nojjar mig lite för vaccinationerna man måste ta bara, hatar sprutor! Och jag har inga alls, jag har nog inte ens stelkramp längre.
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: jennie

Hej gumman!

vad härligt och spännande resan låter den tycker ja verkligen att du ska åka på =)

å gällande sprutorna så får du gärna komma hit så fixar min pappa d =)

ha d gott kram

2009-04-19 @ 11:59:51
URL: http://jenniemx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0