Grattis till mig! :)

Nu börjar min födelsedag lida mot sitt slut, jag gillar att fylla år. Det känns som en magisk dag på nått sätt. Så nu är jag hela 23 år, tänka sig. Fick kort från mormor och morfar innan, "Grattis Emma 22 år" stod det, Va? fyller jag inte 23? jag fick faktiskt tänka efter..men jag kom fram till att jag visst blir 23 så det var dom som hade räknat fel på ett år :)

Kom på mig själv innan med att har gjort en riktig tabbe med wilma riktigt länge...jag vet inte om hon har uppfattat det så men om hon har det så måste det gjort henne riktigt förvirrad. Hon drar ju väldigt mycket när vi är ute och går och jag får säga till henne väldigt många gånger, så sa jag nått idag som jag säger i stort sätt varje promenad (lite argt då för att hon ska förstå) Wilma, nu räcker det. Nu är det bra! .... Nu är det bra? bra? Och detta har jag nog sagt till henne i flera år! Det kanske inte är så konstigt att hon fortsätter dra när jag säger att det är bra?  Herregud...ja säger då det!

Jaha. imon ska jag jobba. Ska jobba på förskolan där jag ska ha praktik nästa vecka, där jag hade praktik för några veckor sedan också. Det ska bli roligt, men det blir en lång dag för hundarna...dom får vara själva 7-16, vill inte lämna dom inne så länge så Wilma får vara i hundgården och Alice hos pappsen. Sen är jag ledig tors, fre, lörs, sön, mån och b är också ledig några dagar så det ska bli roliga dagar....Ska ju tom bli 22 grader på lördag hörde jag på tv:n idag :D
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Jenny

hehe jaså gjorde du de, haha lär dock inte bara vart jag. Grattis i efterskott.. ne nu måste jag åka till praktiken.

2009-04-08 @ 06:54:23
URL: http://j3nnyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0