Häftigaste hittils

När jag hade uppe wilma på bänken och kammade och höll på så började Alice skälla, jag brydde mig inte om det för hon skäller ju för minsta lilla, men wilma ville gärna titta ut. Så jag lät wilma titta ut och jag märkte hur hon spände hela kroppen.."ne det är väl inget" säger ja till henne. Men så ser jag, det står ju ett rådjur uppe i skogen, Så jag går ut för att ta kort, Alice hon tittar på den och den tittar på Alice..Sen börjar den låta...då var jag ju bara tvungen att filma..jag har aldrig hört ett rådjursläte innan :) Rådjuret och Alice hade en lång pratstund dom ;) Jag ville inte släppa ut wilma för då hade hon blivit helt tokig och säkert skrämt iväg det..det var så häftigt så jag ville titta och lyssna på det så länge som möjligt :) Det var så häftigt att Alice kunde skälla och springa runt och rådjuret stod kvar och bara skälle tillbaka :) Det går tyvärr knappt att se rådjuret på filmen..men ni hör ju den iallafall. den står uppe mellan björkarna, framför stenen i början sen flyttar den på sig lite. Inte föräns Alice kommer in så går rådjuret iväg..den gillade nog att prata med Alice :)


Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: lina

Häftigt! Det var första gången jag hörde ett rådjur med, hade inte en aning om att de lät så...

Allt bra med er annars? vi ses ju aldrig nu juhe :(

2009-04-19 @ 20:53:51
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0