Kalas

Nu var kalaset över för iår. Fick fina paket och tårtan var god den :)
Innan fick jag smsm där rent hus frågade om jag ville städa imon, efter wicmatchen, jag sa nej eftersom det är imon jag fyller så då ska jag och B hitta på nått, men jag sa att jag hoppas att dom klarar sig utan mig. Då skrev chefen så här tillbaka; "Vi klarar oss knappt utan dej, det vet du. Imon är nog sista städningen efter wicmatch och vill du ha mera jobb sen så ska jag lägga in goda vitsord för dig till mina chefer!" Åh vad det värmde :) Det är så skönt att få höra att det man tycker själv man gör bra, också chefen tycker är bra :) Dom brukar ju säga till oss att vi jobbar på bra men det säger dom säkert till alla, så här skriver dom ju inte till dom som dom inte vill ska jobba kvar :)
 
Innan så var iallafall jag och hundarna i staden, sen på getterön. Helt underbart väder har det varit även idag. Hundarna badade tassarna lite granna och sen träffade vi en samojedvalp. Den var så otroligt söt och busig men våra hundar tycket mest att den var mesig och sa åt den att låta dom va!  

Bya Bya för denna gången. 
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: lina

Grattis underbara Emma :) kram kram

2009-04-07 @ 06:49:27
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0