Men vad är detta?

Vad fan händer. Alice tuttar blir allt rosare, tycker jag....Wilma har börjat bli vääldigt noga med att skvätta där som Alice har kissat, vilket hon bara är noga med när antingen hon själv löper eller när Alice gör det (vilket ingen av dom gör nu), Alice har vart lite tveksam till att äta sen i torsdags men i morse åt hon bra igen, och det är väl bara några dagar dom kan må illa i vecka tre. Tänker jag efter så har ju hanhundarna i fårhagen vart på Alice väldigt mycket, men jag trodde det var för att unghunden där var det och då ville dom andra också! Är detta tecken på dräktighet eller är det bara slumpen att det händer just nu...eller har detta inte ens hänt? Kan jag inbilla mig allt detta? Ja jösses. Varje dag verkar släpa sig framåt mot vecka 5 (17/4) där man kan se nya tecken på dräktighet. 

Ja. hur som helst. I morse gick vi en promenix, det var 7.5 grader, helt underbart :) Snart ska jag in till stora staden och lämna in min hemtenta, och köpa en ny vas för vår kattaf-n välte ner min fina i fönstret så det gick i tusen bitar, ska köpa tårta och annat tills ikväll. Sen tänkte jag åka ut till getterön och gå en sväng, kanske vill hundarna bada lite.

Ja. Ha en bra vårdag vänner.  
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0