Midjemåttet.

72 cm!!! Alice då...inte mitt :) I lördags så mätte jag 70 cm, så hon kan ha blitt rundare eller så mätte jag inte rätt vem vet..ska mäta om några dagar igen och har det då ökat så borde det ju vara rätt mätt :)

Igår och idag så har vi vart inne i fårhagen. Vi åkte dit lite senare än när alla brukar vara där, så det inte skulle vara så många hundar. Igår var det bara 3 och idag var det inte en enda. Och detta passade ju våra älsklingar perfekt, wilma sprang runt och luktade och drev även lite granna (vilket hon inte gör när det är massa hundar, det vågar hon inte då) Och Alice tog det lugnt och gick bredvid mig när jag gick och la eller satte sig när jag stannade :)
   Alice äter som bare den nu, det är så skönt. Hon åt hela SJU deciliter nu för en stund sedan :) Kanske finns det några små där inne i henne som växer ändå :)


Alice hittade en go pinne att tugga på!



Wilma springer runt och känner sig fri!


Och när man springer så så blir man varm, då letar man gärna upp äckliga pölar att bada sig i :)
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: lina

hahaha så kul ni verkar haft! kram

2009-04-22 @ 21:12:29
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0