Onsdag!

Ja, jag säger då det. Innan så bokade jag in att jag kanske ska vara barnvakt på onsdag nästa vecka. Då tänkte jag att när den dagen kommer så vet vi om Alice är dräktig eller inte, huu nu ryser jag! Jag planerar in saker långt fram och det känns som att det är så snart, snart så börjar den nya kursen - då vet vi om alice är dräktig. Maj kommer gå fort och snart så slutar denna terminen - då har alice fått sina valpar.  Allting känns som att det ligger så nära...men ändå så känns det som att måndagen då alice ska till veterinären är väääldigt långt borta! Prince Ikaros ägare skrev att ikaros gjort en till tik dräktig, så han verkar ju ha väldigt lätt att göra tikar dräktiga, om han har väldigt bra sperma så kan ju alice ha blivit dräktig på några sekunder! Så det känns ju bra.

Ja, kl 14 idag så ska vi redovisa vårt projketarbete. Och vi har gjort det typ klart nu. ska träffas 11.30 och finslipa lite bara :) Idag så måste vi få tillbaka hemtentan också, det är sista dagen. Så jag hoppas på detta och att jag är godkänd.

Igår så jobbade jag ju som vikarie. På ett nytt ställe. Det var lite nervöst. har ju inte åkt till ett nytt ställe på flera år, typ 3 år. Och jag visste ju att personalen inte är glad över att det kommer en ny, jag har ju hört hur alla förskolor får nya vikarier varje gång de behöver. Så jag kände mig inte så omtyckt innan jag gick dit. Men jag gjorde mitt bästa och det gick bra tycker jag. Och det var riktigt roligt att komma till ett ställe med många olika kulturer, de flesta barn kom från olika länder runt om i världen. Det var riktigt intressant att se. När jag vart i läjet är det ju bara barn från Sverige, så det var stor skillnad. Ska dit imon också fast till en annan avdelning.

Nä..nu ska jag nog träna på gitarren :D Det är riktigt roligt. Oj, men jag måste lyssna på låten som kom på radion först den är bra...flipsyde!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0