påskafton!


Idag är det underbart väder. Hundarna har vart ute hela dagen så jag tog in dom en stund och tänkte att jag kunde ta fram Wilmas gamla "leta-godis-leksaker". wilma kom direkt ihåg dom, fast det kanske var 1-2 år sedan vi hade framme dom sist, hon tyckte det var jätte roligt och höll på länge... 

     
  
   ...Alice däremot...
Hon har aldrig lekt med en sån godisboll vad jag kan minnas..vilket får mig att komma på då att wilma antagligen inte har lekt med den sen vi fick hem alice...för ca 2.5 år sedan. Hon fattade inte alls vad hon skulle göra..jag puttade på bollen så det kom ut godis och dom åt hon upp..sen tittade hon på mig som att "gör så igen!" men hon gjorde det alidrg själv.



 

        

  

Nu ska vi grilla :D
  
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0