Sånt är livet...sånt är livet...

Allting blommar. det gör väl alla glada, kanske de som är allergiska föresten :O
Mina förgätmigej som jag satte förra året har ju kommit upp nu igen, och mitt bland alla rosa och blå så har det kommit en albino...en vit! det är konstigt tycker jag, men det är väldigt fint. Och dom sprider sig så jag hoppas de sprider sig ännu mer till nästa år :)

Idag så har jag lärt mig hur man spelar "sånt är livet" på gitarr, det var inte så svårt faktiskt. Jag måste bara öva så att den sitter och så att jag byter ackorden snabbt utan att behöva stanna upp mitt i låten :D


Så här fint är vårat prydnaskörsbärsträd (tror jag det heter) Det blir jag glad av :)
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: lina

det är fantastiskt vackert. Får komma ut någon dag med barnen så kan de busa i er fina trädgård :) Nu ska vi tömma sista på skånegatan! Ses i eftermiddag! Kram kram

2009-04-29 @ 09:22:13
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0